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portada The Navigation of Feeling: A Framework for the History of Emotions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
396
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 16.3 x 2.5 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
0521004721
ISBN13
9780521004725
N° edición
1

The Navigation of Feeling: A Framework for the History of Emotions (en Inglés)

William M. Reddy (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

The Navigation of Feeling: A Framework for the History of Emotions (en Inglés) - Reddy, William M.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Navigation of Feeling: A Framework for the History of Emotions (en Inglés)"

The Navigation of Feeling critiques recent psychological and anthropological research on emotions. William M. Reddy offers a new theory of emotions and historical change, drawing on research from many academic disciplines. This new theory makes it possible to see how emotions change over time, how emotions have a very important impact on the shape of history, and how different social orders either facilitate emotional life or make it more difficult. This theory is fully explored in a case study of the French Revolution.

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El libro está escrito en Inglés.
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