Compartir
The Psychology of Innovation in Organizations (en Inglés)
David H. Cropley
(Autor)
·
Arthur J. Cropley
(Autor)
·
Cambridge University Press
· Tapa Blanda
The Psychology of Innovation in Organizations (en Inglés) - Cropley, David H. ; Cropley, Arthur J.
$ 44.470
$ 88.940
Ahorras: $ 44.470
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 20 de Junio y el
Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Psychology of Innovation in Organizations (en Inglés)"
In today's highly competitive market, organizations increasingly need to innovate in order to survive. Drawing on a wealth of psychological research in the field of creativity, David H. Cropley and Arthur J. Cropley illustrate practical methods for conceptualizing and managing organizational innovation. They present a dynamic model of the interactions between four key components of creativity - product, person, process, and press - which function as building blocks of innovation. This volume sheds new light on the nature of innovative products and the processes that generate them, the psychological characteristics of innovative people, and the environments that facilitate innovation. It also fills a significant gap in the current literature by addressing the paradoxical quality of organizational innovation, which may be both helped and hindered by the same factors. The authors demonstrate that with proper measurement and management, organizations can effectively encourage individuals to produce and take advantage of novel ideas.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.