Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Road to Hell: How purposeful business leads to bad marketing and a worse world And how human creativity is the way out (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.4 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781789634488

The Road to Hell: How purposeful business leads to bad marketing and a worse world And how human creativity is the way out (en Inglés)

Nick Asbury (Autor) · Choir Press · Tapa Blanda

The Road to Hell: How purposeful business leads to bad marketing and a worse world And how human creativity is the way out (en Inglés) - Asbury, Nick

Libro Físico

$ 28.120

$ 51.130

Ahorras: $ 23.010

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Road to Hell: How purposeful business leads to bad marketing and a worse world And how human creativity is the way out (en Inglés)"

The road to hell is paved with good intentions, says the proverb. Never has that been truer than in the case of corporate purpose, the movement that took over the business and advertising world following the financial crisis of 2008. Guided by the mantra 'do well by doing good', businesses embraced a social purpose agenda that sought to align doing good for society with doing well in the marketplace. The result, according to author Nick Asbury, has been a wave of humourless and hubristic advertising, and a spiral of worse social outcomes, as businesses wade into issues beyond their remit, while neglecting their real ethical responsibilities. Diving into examples including Bud Light, Patagonia, Cadbury and Unilever, Nick Asbury builds a compelling case against purpose - covering what it is, where it came from, how it leads to worse marketing, and how it leads to worse social outcomes. As a positive alternative, he makes the case for creativity, cognitive empathy and valuing the human over the corporate. Amid the fierce and topical debate about purpose and corporate politics, The Road to Hell is a sharp and entertaining intervention, shedding light on how we got here - and where we go next.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes