Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Science-Media Interface: On the Relation Between Internal and External Science Communication (Knowledge and Information) [Hardcover ] (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783110776362

The Science-Media Interface: On the Relation Between Internal and External Science Communication (Knowledge and Information) [Hardcover ] (en Inglés)

Irene Broer" "Steffen Lemke" "Athanasios Mazarakis" "Isabella Peters" "Christian Zinke-Wehlmann" (Autor) · K G Saur Books · Tapa Dura

The Science-Media Interface: On the Relation Between Internal and External Science Communication (Knowledge and Information) [Hardcover ] (en Inglés) - Irene Broer" "Steffen Lemke" "Athanasios Mazarakis" "Isabella Peters" "Christian Zinke-Wehlmann"

Libro Físico

$ 104.950

$ 145.760

Ahorras: $ 40.810

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Science-Media Interface: On the Relation Between Internal and External Science Communication (Knowledge and Information) [Hardcover ] (en Inglés)"

The publication and distribution of scientific results is of major importance for the functioning of an information society and the tackling of the complex challenges the world faces today. It is not only scholars who rely on scientific publications to advance research but also the general public which demands scientific knowledge for its forthcoming. Major suppliers of scientific knowledge are the researchers themselves, science communicators and science journalists - each of which choose their very own approaches to selection, presentation and communication of science, often depending on the target group. Although different in their goals and approaches, digital media in particular has led to great overlaps which result in interwoven relationships equally affecting both external and internal forms of science communication. This edited book describes, quantifies and critically discusses the interplay between publisher- and journalism-driven science communication and its effect on the scholarly communication system, especially on the measures of impact evaluation. It is of major interest to researchers from science of science, bibliometrics, science communication, and journalism studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes