Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Academic Library Instruction: Shifting Teaching Practices to Reflect Changed Perspectives (Innovations in Information Literacy) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781538110522

Transforming Academic Library Instruction: Shifting Teaching Practices to Reflect Changed Perspectives (Innovations in Information Literacy) (en Inglés)

Amanda Hess (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Transforming Academic Library Instruction: Shifting Teaching Practices to Reflect Changed Perspectives (Innovations in Information Literacy) (en Inglés) - Amanda Hess

Libro Nuevo

$ 157.260

$ 262.100

Ahorras: $ 104.840

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 61 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Academic Library Instruction: Shifting Teaching Practices to Reflect Changed Perspectives (Innovations in Information Literacy) (en Inglés)"

Academic librarians working in instruction are at the crux of professional, higher educational, and societal change. While they work with disciplinary faculty to ensure learners are critical information consumers and producers in 21st century ways, how do academic librarians develop a sense of their own identities as post-secondary instructors? Using both broad and in-depth data from practicing instruction librarians, this book identifies the catalysts and influences in academic librarians' perspective development process. From these factors, then, instruction librarians and librarians-to-be can hone their own instructional identities and transform their teaching practices. This focus on understanding this perspective transformation process around instructional identities offers both working academic librarians and LIS graduate students an innovative way to think about their roles as educators. While many books explore the practical or how-to aspects of teaching in libraries, Transforming Academic Librarianship: How to Hone Your Instructional Identity and Adopt Best Teaching Practice takes a step up and examines how academic librarians think about or approach instruction as a part of their work. Through explicating this metacognitive process, this book helps both academic librarians and librarians-to-be to more intentionally consider their teaching practices and professional identities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes