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portada Vatican Radio: Propagation by the Airwaves (Media & Society) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0275947602
ISBN13
9780275947606

Vatican Radio: Propagation by the Airwaves (Media & Society) (en Inglés)

Marilyn J. Matelski (Autor) · Praeger · Tapa Dura

Vatican Radio: Propagation by the Airwaves (Media & Society) (en Inglés) - Marilyn J. Matelski

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Reseña del libro "Vatican Radio: Propagation by the Airwaves (Media & Society) (en Inglés)"

The history of HVJ, Vatican Radio, is discussed in this work along with its role in propagating church policies in all areas. Central to the discussion is the interrelation between leadership and social change as well as the necessity of creating a propaganda machine to maintain the existing system or to create a new order. Vatican Radio has served as one of the major media instruments of the Pope and the Roman Catholic Church since its beginning in 1931. Scholars in either media or religion will be interested in this ground-breaking work.

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