Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
279
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9783319188560

Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development (en Inglés)

Peris-Ortiz, Marta ; Del Río Rama, María De La Cruz ; Rueda-Armengot, Carlos (Autor) · Springer · Tapa Dura

Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development (en Inglés) - Peris-Ortiz, Marta ; del Río Rama, María de la Cruz ; Rueda-Armengot, Carlos

Libro Nuevo

$ 137.910

$ 250.740

Ahorras: $ 112.830

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 52 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development (en Inglés)"

The aim of this book is to show how wine tourism can be used as a model for sustainable economic development, driving economic growth and social development in some locations. It will explore the interaction between tourism and viticulture in wine tourism destinations, while also explaining some of the repercussions of these activities. This book covers various topics including regional development, environmental management, sustainable viticulture, quality management in wineries and wine tourism routes among others.Wine tourism, which combines two important yet distinct economic activities (i.e., tourism and viticulture), has recently emerged as a new tourism product driven by tourists' search for new experiences and wineries' need to diversify their businesses and seek new revenue streams to boost sales. This new form of tourism, which typically takes place in rural areas and which combines wine production with tourist activities, is becoming important for such regions by providing a complementary income source. It provides a model for sustainable economic development for these regions, which for various reasons may otherwise struggle to develop. Featuring cases and business implications from various locations, this book provides an important source of knowledge--both theoretical and practical--suitable to academics, scholars, researchers, and practitioners in the tourism sector and the wine industry.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes