Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada WOW Your Customers! 7 Ways to World-Class Service (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
174
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781719450836

WOW Your Customers! 7 Ways to World-Class Service (en Inglés)

John D. Hanson (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

WOW Your Customers! 7 Ways to World-Class Service (en Inglés) - Hanson, John D.

Libro Nuevo

$ 28.350

$ 39.380

Ahorras: $ 11.030

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 75 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "WOW Your Customers! 7 Ways to World-Class Service (en Inglés)"

"It's A Menu, Not a Recipe!""This powerful, practical book is loaded with ideas and insights to generate 'customers for life.'"---Brian Tracy, Author, Maximum AchievementThe 7 Ways "menu" is inspired from over 20 years of excellent customer service and diligent research into current industry leaders like Amazon, American Express, Disney, Nordstrom, Ritz-Carlton and more. The key ingredients to our successes have been neatly rolled into this easily-digested "menu" for stellar customer service. "Order" the items proven to add value while you try new ideas. Add them as they work for you!A recent customer satisfaction survey revealed that only 5% of customers received 5-star service, and just 10% of consumers rated their interaction as 4-star. The opportunity to attract and retain loyal, engaged customers has never been better. Use the practical, easily applied tools in this book to consistently create memorable experiences that will earn your company repeat and referred business from grateful clients. You'll be glad you did! About the Author: A proven leader in customer service excellence, John D. Hanson has professionally engaged customers and team members by adding value in every career opportunity. He resides near Columbus, Ohio, happily married with children, honored to have served in the U.S. Armed Forces.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes