Compartir
Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools: Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy (en Inglés)
Alice Bradbury (Autor)
·
Policy Press
· Tapa Dura
Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools: Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy (en Inglés) - Alice Bradbury
$ 172.620
$ 265.570
Ahorras: $ 92.950
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 10 de Julio y el
Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools: Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy (en Inglés)"
The COVID-19 pandemic closed schools, but this hiatus provided an opportunity to rethink the fundamental principles of our education system. In this thought-provoking book, Alice Bradbury discusses how, before the pandemic, the education system assumed ability to be measurable and innate, and how this meritocracy myth reinforced educational inequalities – a central issue during the crisis. Drawing on a project dealing with ability-grouping practices, Bradbury analyses how the recent educational developments of datafication and neuroscience have revised these ideas about how we classify and label children, and how we can rethink the idea of innate intelligence as we rebuild a post-pandemic schooling system.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.