Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Accessing the Curriculum for Learners With Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415728195
N° edición
2

Accessing the Curriculum for Learners With Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion (en Inglés)

Gary Mesibov Marie Howley Signe Naftel (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Accessing the Curriculum for Learners With Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion (en Inglés) - Gary Mesibov Marie Howley Signe Naftel

Libro Físico

$ 180.000

$ 300.000

Ahorras: $ 120.000

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Accessing the Curriculum for Learners With Autism Spectrum Disorders: Using the Teacch Programme to Help Inclusion (en Inglés)"

This brand new edition of Accessing the Curriculum for Learners with Autistic Spectrum Disorders will provide educators with the principles and practices of Structured Teaching and how to apply these to enable learners to access the curriculum, whatever that curriculum may be.This unique resource is intended to be essential reading for schools and settings who are keen to implement Structured Teaching as an approach to including learners on the autism spectrum in teaching and learning. With a wide range of helpful advice and support, this book: demonstrates how to make use of the approach to address diverse needs, overcome barriers to learning and achieve successful differentiation; uses case studies and examples that illustrate how the approach is applicable across Early years, Primary, Secondary and vocational curricula; provides the physical structure, schedules, work systems and visual information necessary to illustrate use of these components to promote curriculum access, with an emphasis on understanding and meaning. This new edition is fully updated to include examples of new technologies and is suitable for use in a range of international educational contexts. It also includes a brand new chapter on blending Structured Teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes