Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Advancing Strategy Through Behavioural Psychology: Create Competitive Advantage in Relentlessly Changing Markets (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.1 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781398604872
N° edición
1

Advancing Strategy Through Behavioural Psychology: Create Competitive Advantage in Relentlessly Changing Markets (en Inglés)

Pontus Wadström (Autor) · Kogan Page · Tapa Dura

Advancing Strategy Through Behavioural Psychology: Create Competitive Advantage in Relentlessly Changing Markets (en Inglés) - Wadström, Pontus

Libro Nuevo

$ 133.610

$ 267.220

Ahorras: $ 133.610

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Advancing Strategy Through Behavioural Psychology: Create Competitive Advantage in Relentlessly Changing Markets (en Inglés)"

Accelerate strategy and achieve desired results with this guide to understanding and influencing employee behaviour, based on the theory and practice of strategic management, behavioural psychology and change. The realisation of strategy is entirely dependent on employee behaviour, so in order to achieve business results it is vital that managers and leaders develop an understanding of human behaviour. Advancing Strategy through Behavioural Psychology shows that by identifying which behaviours should be measured and encouraged, organizations can succeed in implementing strategies for continuous adaptation in a rapidly changing business environment. Grounded in practitioner experience and academic research, this book argues that to achieve set goals organizations should spend less time planning and sending out instructions and more time on providing feedback on implementation and drawing out key points to be learned. By focusing on behaviour in this way, organizations can create a culture where innovation is encouraged and employees want to contribute to the company's future. Ensure long-term success and seize competitive advantage with this essential guide to identifying the key behaviours which will create business results and what influences them.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes