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portada Advertising and Branding: Creating a Global Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
205
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781682854556
Categorías

Advertising and Branding: Creating a Global Business (en Inglés)

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Advertising and Branding: Creating a Global Business (en Inglés)"

Advertising and branding are two primary aspects of marketing. They are both a distinct field of study but are often studied in confluence with each other. Advertising involves either an audio or visual or a combination of both as a medium of communication, for example TV and radio ads, billboards, etc. Branding refers to products marked with a logo or sometimes a slogan for brand recognition, such as posters, stickers, etc. This book is a valuable compilation of topics, ranging from the basic to the most complex advancements in the field of advertising and marketing. It will help the readers in keeping pace with the rapid changes in this field.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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