Compartir
Advertising, the Uneasy Persuasion (Rle Advertising): Its Dubious Impact on American Society (Routledge Library Editions: Advertising): (en Inglés)
Michael Schudson
(Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Advertising, the Uneasy Persuasion (Rle Advertising): Its Dubious Impact on American Society (Routledge Library Editions: Advertising): (en Inglés) - Schudson, Michael
$ 149.390
$ 298.770
Ahorras: $ 149.380
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 12 de Junio y el
Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Advertising, the Uneasy Persuasion (Rle Advertising): Its Dubious Impact on American Society (Routledge Library Editions: Advertising): (en Inglés)"
What does advertising do? Is it the faith of a secular society? If so, why does it inspire so little devotion? Advertising, the Uneasy Persuasion is a clear-eyed account of advertising as both business and social institution. Instead of fuelling the moral indignation surrounding the industry, or feeding fantasies of powerful manipulators, Michael Schudson presents a clear assessment of advertising in its wider sociological and historical framework, persuasively concluding that advertising is not nearly as important, effective, or scientifically founded as either its advocates or its critics imagine. 'Dispassionate, open-minded and balanced ... he conveys better than any other recent author a sense of advertising as its practitioners understand it.' Stephen Fox, New York Times Book Review First published in 1984.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.