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portada Advertising, the Uneasy Persuasion (Rle Advertising): Its Dubious Impact on American Society (Routledge Library Editions: Advertising): (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.1 cm
Peso
0.65 kg.
ISBN13
9780415817936
N° edición
1

Advertising, the Uneasy Persuasion (Rle Advertising): Its Dubious Impact on American Society (Routledge Library Editions: Advertising): (en Inglés)

Michael Schudson (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Advertising, the Uneasy Persuasion (Rle Advertising): Its Dubious Impact on American Society (Routledge Library Editions: Advertising): (en Inglés) - Schudson, Michael

Libro Físico

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Reseña del libro "Advertising, the Uneasy Persuasion (Rle Advertising): Its Dubious Impact on American Society (Routledge Library Editions: Advertising): (en Inglés)"

What does advertising do? Is it the faith of a secular society? If so, why does it inspire so little devotion? Advertising, the Uneasy Persuasion is a clear-eyed account of advertising as both business and social institution. Instead of fuelling the moral indignation surrounding the industry, or feeding fantasies of powerful manipulators, Michael Schudson presents a clear assessment of advertising in its wider sociological and historical framework, persuasively concluding that advertising is not nearly as important, effective, or scientifically founded as either its advocates or its critics imagine. 'Dispassionate, open-minded and balanced ... he conveys better than any other recent author a sense of advertising as its practitioners understand it.' Stephen Fox, New York Times Book Review First published in 1984.

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Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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