Regala un libro a papá con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Afterschool: Images, Education and Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
150
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 0.5 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9789462700499

Afterschool: Images, Education and Research (en Inglés)

Vansieleghem, Nancy ; Vlieghe, Joris ; Verstraete, Pieter (Autor) · Leuven University Press · Tapa Blanda

Afterschool: Images, Education and Research (en Inglés) - Vansieleghem, Nancy ; Vlieghe, Joris ; Verstraete, Pieter

Libro Físico

$ 30.050

$ 60.090

Ahorras: $ 30.040

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Afterschool: Images, Education and Research (en Inglés)"

The intricate relation between images and education is an old issue that can easily be dated back to the rise of modernity. Ever since, it has been argued that images might on one hand assist teachers in raising the new generation, but on the other might distract students by offering them mere entertainment instead of essential subject material. Today, with the omnipresence of screens in our daily life, this tension has become all the more tangible. Some may even start to wonder whether education, traditionally conceived as schooling, can still be achievable under these conditions.The title Afterschool refers to a film by Antonio Campos, which depicted these new conditions very accurately. In the same way the book wants to take up this challenge and articulates in an affirmative manner what education still could mean in an era after school, and also what images might mean in such an era, both for teachers and education researchers. The contributors to this book respond to this process of digitization and present new and unexpected ways of making use of images in educational practice and research.Contributors: Sönke Ahrens (independent researcher), Marc De Blieck (LUCA School of Arts, Ghent), Pieter-Jan Decoster (Ghent University), Florelle D'Hoest (Universidad Complutense de Madrid), Jan Dietvorst (visual artist), Jan Masschelein (KU Leuven), Nancy Vansieleghem (LUCA School of Arts, Ghent), Maarten Vanvolsem (LUCA School of Arts, Brussels), Pieter Verstraete (KU Leuven), Roy Villevoye (visual artist), Joris Vlieghe (Liverpool Hope University)

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes