Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bad at Math? Dismantling Harmful Beliefs That Hinder Equitable Mathematics Education (Corwin Mathematics Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.2 x 17.6 x 1.4 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781071887172
N° edición
1

Bad at Math? Dismantling Harmful Beliefs That Hinder Equitable Mathematics Education (Corwin Mathematics Series) (en Inglés)

Lidia Gonzalez (Autor) · Corwin Publishers · Tapa Blanda

Bad at Math? Dismantling Harmful Beliefs That Hinder Equitable Mathematics Education (Corwin Mathematics Series) (en Inglés) - Gonzalez, Lidia

Libro Nuevo

$ 30.640

$ 61.280

Ahorras: $ 30.640

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 14 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 09 de Mayo y el Martes 14 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bad at Math? Dismantling Harmful Beliefs That Hinder Equitable Mathematics Education (Corwin Mathematics Series) (en Inglés)"

Math really is for everyone--so let's prove it. You've heard it from kids, from friends, and from celebrities: "I'm bad at math." It's a line that society tends to accept without examination--after all, some people just aren't "math people," right? Wrong. As we do with other essential skills, we need to expose the stereotypes, challenge the negative mindsets, and finally confront the systemic opportunity gaps in math education, and replace them with a new vision for what math is, who it's for, and who can excel at it. In this book you'll find Research on teacher and student mindsets and their effect on student achievement Audience-specific and differentiated tools, reflection questions, and suggested actions for educators at all levels of the system Examples from popular media, as well as personal stories and anecdotes Quotes, data-driven figures, and suggestions for deeper learning on all aspects of a positive and equitable vision of math education Both social commentary and a toolkit of solutions, this bold new book directly challenges the constructs that have historically dictated our perceptions of what makes someone a "math person". Only by dismantling those misplaced assumptions can we reform math education so it works for everyone. Because in truth, we are all math people.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes