menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Balancing Acts in Personal, Social and Health Education: A Practical Guide for Teachers (Routledge Revivals) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367441272
N° edición
1

Balancing Acts in Personal, Social and Health Education: A Practical Guide for Teachers (Routledge Revivals) (en Inglés)

Judith Ryder; Lesley Campbell (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Balancing Acts in Personal, Social and Health Education: A Practical Guide for Teachers (Routledge Revivals) (en Inglés) - Judith Ryder; Lesley Campbell

Libro Nuevo

$ 166.350

$ 231.040

Ahorras: $ 64.690

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Balancing Acts in Personal, Social and Health Education: A Practical Guide for Teachers (Routledge Revivals) (en Inglés)"

This book, originally published in 1988, is designed for two types of reader: teachers trying out active learning methods and those with responsibilities for curriculum coordination and staff development. Its view of PSHE, and of the balance between personal and social values, is argued in relation to theoretical and practical questions which teachers can explore through a variety of exercises as they read. The authors offer four models of PSHE and a technique to help teachers identify these different approaches in practice. A framework is suggested for distinguishing PSHE form other areas, including the Pastoral Curriculum, Health Education, Moral Education and Careers Education, and a procedure, using grids, is described to help identify which elements of PSHE are being taught and by whom. Given their commitment to a holistic view of health, in which both individuality and collaboration have a place, the authors argue for active teaching methods and include examples of a wide range of PSHE exercises and evaluation techniques for use in schools. The book also discusses the importance of 'healthy' whole school organisation and suggests strategies for staff development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes