Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beginning Game ai With Unity: Programming Artificial Intelligence With c# (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781484263549
N° edición
1

Beginning Game ai With Unity: Programming Artificial Intelligence With c# (en Inglés)

Sebastiano M. Cossu (Autor) · Apress · Tapa Blanda

Beginning Game ai With Unity: Programming Artificial Intelligence With c# (en Inglés) - Cossu Sebastiano M.

Libro Físico

$ 64.440

$ 89.500

Ahorras: $ 25.060

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 99 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beginning Game ai With Unity: Programming Artificial Intelligence With c# (en Inglés)"

Game developers will use this book to gain a basic knowledge of programming artificial intelligence using Unity and C#. You will not be bored learning the theory underpinning AI. Instead, you will learn by experience and practice, and complete an engaging project in each chapter. AI is the one of the most popular subjects in gaming today, ranging from controlling the behavior of non-player characters to procedural generated levels. This book starts with an introduction to AI and its use in games. Basic moving behaviors and pathfinding are covered, and then you move through more complex concepts of pathfinding and decision making. What You Will LearnUnderstand the fundamentals of AICreate gameplay-based AI to address navigation and decision-making problemsPut into practice graph theory and behavior modelsAddress pathfinding problemsUse the A* algorithm, the deus ex machina of pathfinding algorithmsCreate a mini stealth gameWho This Book Is ForDevelopers and programming enthusiasts with a basic knowledge of Unity and C# who want to understand and master the foundations of artificial intelligence in games

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes