Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Best Practices for Transportation Agency Use of Social Media (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
331
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 15.7 x 1.8 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781466568600
N° edición
1

Best Practices for Transportation Agency Use of Social Media (en Inglés)

Bregman, Susan ; Watkins, Kari Edison (Autor) · CRC Press · Tapa Dura

Best Practices for Transportation Agency Use of Social Media (en Inglés) - Bregman, Susan ; Watkins, Kari Edison

Libro Nuevo

$ 91.230

$ 152.050

Ahorras: $ 60.820

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Best Practices for Transportation Agency Use of Social Media (en Inglés)"

Timely updates, increased citizen engagement, and more effective marketing are just a few of the reasons transportation agencies have already started to adopt social media networking tools. Best Practices for Transportation Agency Use of Social Media offers real-world advice for planning and implementing social media from leading government practitioners, academic researchers, and industry experts. The book provides an overview of the various social media platforms and tools, with examples of how transportation organizations use each platform. It contains a series of interviews that illustrate what creative agencies are doing to improve service, provide real-time updates, garner valuable information from their customers, and better serve their communities. It reveals powerful lessons learned from various transportation agencies, including a regional airport, city and state departments of transportation, and municipal transit agencies. Filled with examples from transportation organizations, the text provides ideas that can apply to all modes of transportation including mass transit, highways, aviation, ferries, bicycling, and walking. It describes how to measure the impact of your social media presence and also examines advanced uses of social media for obtaining information by involving customers and analyzing their social media use. The book outlines all the resources you will need to maintain a social media presence and describes how to use social media analytical tools to assess service strengths and weaknesses and customer sentiment. Explaining how to overcome the digital divide, language barriers, and accessibility challenges for patrons with disabilities, it provides you with the understanding of the various social media technologies along with the knowhow to determine which one is best for a specific situation and purpose.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes