días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Big Data Analytics in Cognitive Social Media and Literary Texts: Theory and Praxis (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9789811647314

Big Data Analytics in Cognitive Social Media and Literary Texts: Theory and Praxis (en Inglés)

Sanjiv Sharma (Ilustrado por) · Valiur Rahaman (Ilustrado por) · G. R. Sinha (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

Big Data Analytics in Cognitive Social Media and Literary Texts: Theory and Praxis (en Inglés) - Sharma, Sanjiv ; Rahaman, Valiur ; Sinha, G. R.

Libro Nuevo

$ 248.230

$ 413.710

Ahorras: $ 165.480

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 81 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Big Data Analytics in Cognitive Social Media and Literary Texts: Theory and Praxis (en Inglés)"

This book provides a comprehensive overview of the theory and praxis of Big Data Analytics and how these are used to extract cognition-related information from social media and literary texts. It presents analytics that transcends the borders of discipline-specific academic research and focuses on knowledge extraction, prediction, and decision-making in the context of individual, social, and national development. The content is divided into three main sections: the first of which discusses various approaches associated with Big Data Analytics, while the second addresses the security and privacy of big data in social media, and the last focuses on the literary text as the literary data in Big Data Analytics. Sharing valuable insights into the etiology behind human cognition and its reflection in social media and literary texts, the book benefits all those interested in analytics that can be applied to literature, history, philosophy, linguistics, literary theory, media & communication studies and computational/digital humanities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes