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portada bookmercial marketing: why books replace brochures in the credibility age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.0 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN
0976462478
ISBN13
9780976462477
Categorías

bookmercial marketing: why books replace brochures in the credibility age (en Inglés)

Victor Cheng (Autor) · Innovation Press · Tapa Blanda

bookmercial marketing: why books replace brochures in the credibility age (en Inglés) - Cheng, Victor

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "bookmercial marketing: why books replace brochures in the credibility age (en Inglés)"

Research studies show that the average person sees 3,000 ads a day. Truth is, they ignore these 3,000 ads. Your customers are fed up with traditional sales materials. They routinely tune out ads, junk mail, cold calls, and sales brochures-even yours. Customers want to make well-informed buying decisions, but they're overwhelmed. To cope, they desperately search for credible experts to help them make sense of this information overload. Credibility and trust have become priceless marketing assets. CEOs and marketing executives must transform their company's image, becoming the "industry experts"that customers notice and seek out. Traditional sales materials can't create this perception-but publishing a book can. To succeed in today s marketplace, you must publish first, teach second, and sell third. It's the fastest and most effective way to establish credibility, build trust, and increase sales-in that order, because that's the sequence by which prospects buy. So it ought to be the sequence you use to market and sell. And Bookmercial Marketing shows you how.

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El libro está escrito en Inglés.
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