Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bridging the Divide Between Faculty and Administration: A Guide to Understanding Conflict in the Academy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415842716
N° edición
1

Bridging the Divide Between Faculty and Administration: A Guide to Understanding Conflict in the Academy (en Inglés)

Bess James L. (New York University Usa) Und Usa) Dee Jay R. (University Of Massachusetts Boston: (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Bridging the Divide Between Faculty and Administration: A Guide to Understanding Conflict in the Academy (en Inglés) - Bess James L. (New York University Usa) Und Usa) Dee Jay R. (University Of Massachusetts Boston:

Libro Físico

$ 231.020

$ 385.040

Ahorras: $ 154.020

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bridging the Divide Between Faculty and Administration: A Guide to Understanding Conflict in the Academy (en Inglés)"

Conflicts between faculty and administration have become particularly virulent and disruptive in recent years, as institutions have struggled to adapt to intensifying pressures for efficiency and accountability. Analyzing common sources of conflict and challenges on campus that impede attempts to address these conflicts, Bridging the Divide between Faculty and Administration provides a theory-driven and research-based approach for authentic discourse between faculty and administration. This important resource presents a wealth of strategies for improving communication in colleges and universities, ultimately enhancing organizational effectiveness and institutional performance. Special Features: End-of-chapter "Implications for Practice" provide practical tips and advice for faculty and administrators to use in their own contexts. Analysis of actual conflicts based on extensive interviews with administrators and faculty across a variety of college and university settings. Exploration of creative ways for faculty and administrators to work across differences in their belief systems and to address the underlying sources of conflict.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes