Envío a LUKA en todos los libros que quieras!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Championing Technology Infusion in Teacher Preparation: A Framework for Supporting Future Educators (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
265
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781564848345

Championing Technology Infusion in Teacher Preparation: A Framework for Supporting Future Educators (en Inglés)

Arlene C. Borthwick; Teresa S. Foulger; Kevin J. Graziano (Autor) · International Society For Technology In Education · Tapa Dura

Championing Technology Infusion in Teacher Preparation: A Framework for Supporting Future Educators (en Inglés) - Arlene C. Borthwick; Teresa S. Foulger; Kevin J. Graziano

Libro Nuevo

$ 70.260

$ 97.580

Ahorras: $ 27.320

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 18 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Championing Technology Infusion in Teacher Preparation: A Framework for Supporting Future Educators (en Inglés)"

Advancing teacher preparation to full adoption of technology infusion is no small undertaking. Written by 20 experts in the teacher preparation field, Championing Technology Infusion in Teacher Preparation provides research- and practice-based direction for teacher preparation faculty, administrators, PK-12 school partners and other stakeholders who support programwide technology infusion in teacher preparation. Such organizational change involves almost every individual and system involved in teacher preparation. Topics addressed include: systemic planning and readiness of college-level leadership; programwide, iterative candidate experiences across courses and clinical work; technology use and expectations for teachers and students in PK-12 settings; strategies to support induction of new teachers in PK-12 settings; models for effective candidate and program evaluation; and much more. This book will help leaders and teacher educators in preparation programs plan and support the developmental needs of teacher candidates as they learn how to teach with technology. With action steps and "getting started resources" in each chapter, the book is well-adapted for study and planning by collaborative leadership teams at colleges and schools of education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes