Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Character Rigging and Advanced Animation: Bring Your Character to Life Using Autodesk 3ds Max (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.6 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9781484250365

Character Rigging and Advanced Animation: Bring Your Character to Life Using Autodesk 3ds Max (en Inglés)

Purushothaman Raju (Autor) · Apress · Tapa Blanda

Character Rigging and Advanced Animation: Bring Your Character to Life Using Autodesk 3ds Max (en Inglés) - Raju, Purushothaman

Libro Físico

$ 47.990

$ 95.980

Ahorras: $ 47.990

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Character Rigging and Advanced Animation: Bring Your Character to Life Using Autodesk 3ds Max (en Inglés)"

Gain a thorough understanding of animation and character rigging using Autodesk 3ds Max to create realistic character animations. This book is split into three modules that are subsequently divided into chapters. The first module is the foundation module: in this module you'll cover, among other topics, the 12 cardinal principles of animation with reference to classic real-world examples and famous movies/animation shots. Using these, the further chapters explore using key frames and graph editors to obtain fluid motion in your animations. Practical examples are used to better explain which feature suits a particular scenario. The second module, called the backbone module, introduces you to deformation tools and their use for character animation. Further chapters cover driven animations, constraints posed by bones, bipeds, and the CAT tools available in 3ds Max 2019. The final module, the lifeline module, encourages you to bring your character to life by applying principles learnt in the previous modules. Here you will be guided on how to retarget animations from one character to other characters or rigs.On completing Character Rigging and Advance Animation, you will be able to create character rigs for bipeds and quadrupeds with ease, animating them with life-like motion. What You Will LearnUnderstand the 12 principles of animationSet up an animation-ready character rig from scratchMaster the deformation tools available for animation Who This Book Is ForReaders who are familiar with 3ds Max at a basic level and are looking at getting into character rigging and animation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes