Compartir
Chase Your Customers Away And Enjoy Work Again: The ultimate guide manual on taking action to frustrate customer expectations with inferior products, (en Inglés)
Guido Thys
(Autor)
·
Booksurge Publishing
· Tapa Blanda
Chase Your Customers Away And Enjoy Work Again: The ultimate guide manual on taking action to frustrate customer expectations with inferior products, (en Inglés) - Thys, Guido
$ 19.880
$ 36.150
Ahorras: $ 16.270
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 19 de Julio y el
Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Chase Your Customers Away And Enjoy Work Again: The ultimate guide manual on taking action to frustrate customer expectations with inferior products, (en Inglés)"
A step-by-step guide to get rid of those annoying creeps that keep you from doing your own work. Hilariously written, but packed with painful truths. 78 pages jam-packed with techniques we all suffer when we are customers, and enjoy when we are on the suppliers' side. Written by Europe's foremost influential expert and speaker on customer service, Customer Relationship Management and Customer Experience Management. It is tongue-in-cheek but at the same time puts the finger on dozens of weak spots in every organization. A new way of looking at known defects..... This is the black&white edition.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.