Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Children at the Center: Transforming Early Childhood Education in the Boston Public Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781682532027

Children at the Center: Transforming Early Childhood Education in the Boston Public Schools (en Inglés)

Betty Bardige (Autor) · Megina Baker (Autor) · Ben Mardell (Autor) · Harvard Education PR · Tapa Blanda

Children at the Center: Transforming Early Childhood Education in the Boston Public Schools (en Inglés) - Bardige, Betty ; Baker, Megina ; Mardell, Ben

Libro Físico

$ 53.060

$ 88.440

Ahorras: $ 35.380

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Children at the Center: Transforming Early Childhood Education in the Boston Public Schools (en Inglés)"

Children at the Center provides a closely observed account of a decade-long effort to reshape the scope, direction, and quality of the Boston Public Schools' early childhood programs. Drawing on multiple perspectives and voices from the field, the authors highlight the reflective, collaborative, inquiry-driven approach undertaken by the program and share lessons learned. Boston Public Schools are recognized for embedding high-quality, public preK programs in their system and achieving exceptional results. In this book, the authors outline the core principles that underlie the district's early childhood programs and explore the role of curriculum, professional development, coaching, and data use in supporting these new initiatives. They show how the Boston Public Schools Department of Early Childhood was able to work with and against the constraints of the current accountability system to create a holistic, child-centered, play-based program that has had a significant impact in narrowing income-based learning gaps. Written in collaboration with the Department of Early Childhood Education, this account of creating successful preK programs in a diverse urban district will provide a valuable resource for practitioners engaged in similar work across the country.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes