Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Conflict Management for Managers: Resolving Workplace, Client, and Policy Disputes (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
432
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.7 x 18.3 x 1.8 cm
Peso
0.84 kg.
ISBN13
9781538119921
N° edición
0002

Conflict Management for Managers: Resolving Workplace, Client, and Policy Disputes (en Inglés)

Susan S. Raines (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Conflict Management for Managers: Resolving Workplace, Client, and Policy Disputes (en Inglés) - Raines, Susan S.

Libro Nuevo

$ 171.030

$ 342.060

Ahorras: $ 171.030

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Conflict Management for Managers: Resolving Workplace, Client, and Policy Disputes (en Inglés)"

Conflict Management for Managers: Resolving Workplace, Client, and Policy Disputes provides current and future organizational leaders with the knowledge and skills necessary to prevent and manage every common source of conflict faced at work. Great managers and leaders understand they must communicate effectively, lead diverse teams, provide effective feedback, meet customer expectations, attend to organizational culture, and proactively manage relationships with vendors and regulators. This text provides skill-building exercises to help you lead effective meetings, build strong teams, conduct performance appraisals that motivate team members, coach employees and other managers through difficult times, and craft a positive brand image for both your organization and your own career. The text is divided into three sections: Conflict Management & Collaboration basics, including assessments designed to rate your current skills and set goals for growth; Strategies for preventing conflicts inside your work teams and organizations, including tips for giving feedback, motivating team members, and creating positive organizational cultures; and Processes and skills for enhancing relationships with external stakeholders such as customers, vendors, and regulators. Thoroughly updated, this new edition incorporates a greater number of skill-building exercises, discussion questions, and goal-setting suggestions to allow for the active transition of these skills from the printed page into your daily work life.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes