Compartir
Consumerism, 4th ed. (en Inglés)
David A. Aaker- (Autor)
·
Free Press
· Tapa Blanda
Consumerism, 4th ed. (en Inglés) - David A. Aaker-
$ 32.070
$ 53.450
Ahorras: $ 21.380
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 24 de Mayo y el
Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Consumerism, 4th ed. (en Inglés)"
The new edition of this highly acclaimed anthology continues to provide the most comprehensive, rigorously balanced survey available of modern consumerism. Written by a wide range of experts, the 42 articles -- half of them new to this edition -- cover today's most important consumer and public policy issues: advertising and the disclosure of consumer information, selling practices, anti-trust issues and competition, product safety, liability, and consumer satisfaction. As in previous editions, the articles are arranged according to the steps in the purchase process. New to this edition are detailed discussions of such current issues as the costs and benefits of government regulation, advertising to children, consumer information systems, and demarketing (encouraging consumers to use less of such products as tobacco and energy). The final section assesses the response of business and industry to consumer pressures.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.