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portada Consuming Life in Post-Bubble Japan: A Transdisciplinary Perspective (Consumption and Sustainability in Asia) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789462980631

Consuming Life in Post-Bubble Japan: A Transdisciplinary Perspective (Consumption and Sustainability in Asia) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 203.440

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  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Consuming Life in Post-Bubble Japan: A Transdisciplinary Perspective (Consumption and Sustainability in Asia) (en Inglés)"

This multidisciplinary book analyses the contradictory coexistence of consumerism and environmentalism in contemporary Japan. It focuses on the dilemma that the diffusion of the concepts of sustainability and recycling has posed for everyday consumption practices, and on how these concepts have affected, and were affected by, the production and consumption of art. Special attention is paid to the changes in consumption practices and environmental consciousness among the Japanese public that have occurred since the 1990s and in the aftermath of the earthquake, tsunami, and nuclear disasters of March 2011.

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El libro está escrito en Inglés.
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