menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Controversial History Education in Asian Contexts (Routledge Critical Studies in Asian Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
282
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415833523
N° edición
1

Controversial History Education in Asian Contexts (Routledge Critical Studies in Asian Education) (en Inglés)

Baildon Mark,Loh Kah Seng,Lim Ivy Maria (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Controversial History Education in Asian Contexts (Routledge Critical Studies in Asian Education) (en Inglés) - Baildon Mark,Loh Kah Seng,Lim Ivy Maria

Libro Físico

$ 235.690

$ 392.810

Ahorras: $ 157.120

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Controversial History Education in Asian Contexts (Routledge Critical Studies in Asian Education) (en Inglés)"

This book examines both history textbook controversies AND teaching historical controversy in Asian contexts. The different perspectives provided by the book's authors offer numerous insights, examples, and approaches for understanding historical controversy to provide a practical gold mine for scholars and practitioners. The book provides case studies of history textbook controversies ranging from treatments of the Nanjing Massacre to a comparative treatment of Japanese occupation in Vietnamese and Singaporean textbooks to the differences in history textbooks published by secular and Hindu nationalist governments in India. It also offers a range of approaches for teaching historical controversy in classrooms. These include Structured Academic Controversy, the use of Japanese manga, teaching controversy through case studies, student facilitated discussion processes, and discipline-based approaches that can be used in history classrooms. The book's chapters will help educational researchers and curricularists consider new approaches for curriculum design, curriculum study, and classroom research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes