Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Conversations for Change: 12 Ways to say it Right When it Matters Most (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
235
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 2.3 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN
0071745289
ISBN13
9780071745284
N° edición
1

Conversations for Change: 12 Ways to say it Right When it Matters Most (en Inglés)

Shawn Kent Hayashi (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Blanda

Conversations for Change: 12 Ways to say it Right When it Matters Most (en Inglés) - Hayashi, Shawn Kent

Libro Nuevo

$ 22.870

$ 38.110

Ahorras: $ 15.240

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Conversations for Change: 12 Ways to say it Right When it Matters Most (en Inglés)"

"A must read for anyone in business, government or academia. The lessons Hayashi teaches are all too often taken for granted. This work distills a lifetime of experience into easily understood actions that can benefit us all."-Joseph Major, Chairman and CEO, The Victory Bank Key Conversations for Positive Change--SAY IT RIGHT FOR BUSINESS AND CAREER SUCCESS Whether you're trying to motivate a team, negotiate a contract, make a sale, ask for a raise, land a new job, or terminate an employee, the conversations you have will either help you succeed or undermine your goals. Communication expert and leadership coach Shawn Kent Hayashi has spent more than two decades studying how the things people say impact their business and professional lives. In her new book CONVERSATIONS FOR CHANGE: 12 Ways to Say It Right When It Matters Most, she not only identifies the twelve most important types of conversations people have, but shows readers how to reach their maximum potential by using these conversations effectively. Hayashi identifies the 12 types of conversations that are vital for growth and success--not just in business but in every area of your life. In order to communicate well you must first master three fundamentals. These are: Building emotional intelligence Understanding workplace motivators Recognizing and adapting to communication styles Readers of CONVERSATIONS FOR CHANGE, can take a free, self assessment at www.WhenTheConversationChanges.com to identify their personal communication style. This is the book that shows you how to: Simplify your message--without oversimplifying it Reduce tensions between you and your listener Quickly recognize and choose the most effective interpersonal communication techniques Be flexible and resilient while staying focused on your objective Choose the right phrases for any situation Use timing to your best advantage

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes