Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Core Practices in Teacher Education: A Global Perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781682538685

Core Practices in Teacher Education: A Global Perspective (en Inglés)

Grossman, Pam ; Fraefel, Urban (Autor) · Harvard Education PR · Tapa Blanda

Core Practices in Teacher Education: A Global Perspective (en Inglés) - Grossman, Pam ; Fraefel, Urban

Libro Físico

$ 57.080

$ 95.130

Ahorras: $ 38.050

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 4 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Core Practices in Teacher Education: A Global Perspective (en Inglés)"

An exploration of teacher education programs around the world finds common focus in the use of core practices to better prepare teachers for the classroom. In Core Practices in Teacher Education, Pam Grossman and Urban Fraefel bring together international voices in a global showcase of practice-based approaches to teacher education. This generous volume presents the work of teacher educators and researchers from Australia, Germany, the Netherlands, Norway, and Switzerland, among others, highlighting various methods for teacher preparation and instruction rooted in core practices. The contributors describe real-world implementation of methods that give preservice and novice teachers opportunities to enact practices during professional training. Examples from classrooms around the world demonstrate how this approach allows student teachers to engage in problem solving and receive feedback, providing a foundation for adaptive expertise. Grossman and Fraefel show how a growing global movement has embraced core practices to better prepare teachers for ambitious teaching. In a thoughtful overview of the sociocultural theory and pedagogy that grounds this shift, they discuss the relationship of this work to that of 20th-century Swiss psychologist Hans Aebli and follow its trajectory through the present and beyond to predictions of where the field will move in the future. With this volume, teacher educators and researchers interested in teacher education and professional development will gain a critical cross-national perspective and fresh insight that can be applied to their own programs. Administrators will find ample inspiration for policy and program redesign.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes