menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cultivating Achievement, Respect, and Empowerment (CARE) for African American Girls in PreK‐12 Settings: Implications for Access, Equity and Ach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
382
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.2 cm
Peso
0.71 kg.
ISBN13
9781681235073

Cultivating Achievement, Respect, and Empowerment (CARE) for African American Girls in PreK‐12 Settings: Implications for Access, Equity and Ach (en Inglés)

Larke, Patricia J. ; Webb‐Hasan, Gwendolyn ; Young, Jemimah (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Cultivating Achievement, Respect, and Empowerment (CARE) for African American Girls in PreK‐12 Settings: Implications for Access, Equity and Ach (en Inglés) - Larke, Patricia J. ; Webb‐hasan, Gwendolyn ; Young, Jemimah

Libro Nuevo

$ 123.390

$ 246.780

Ahorras: $ 123.390

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cultivating Achievement, Respect, and Empowerment (CARE) for African American Girls in PreK‐12 Settings: Implications for Access, Equity and Ach (en Inglés)"

A volume in Contemporary Perspectives on Access, Equity, and Achievement This book presents important scholarship on topics that impact the academic achievement of African American girls in K‐12 settings. The 20 chapters discuss issues impacting the education of African American girls and many of challenges that they encounter during their schooling experiences. The chapters were written by 24 authors including a school superintendent, university administrator and professors, classroom teacher, mother and a 10th grade African American student. The 20 chapters of the book are organized into four sections. Section one introduces the book and provides critical perspectives. Section Two focuses on Curriculum and instruction. Section Three shares information from significant stakeholders while the last section includes other schooling experiences and ends with a powerful poem by a tenth grade African American girl, entitled "Proud." The forward of the book, written by a Japanese American scholar, Valerie Pang, denotes the urgency of the book noting that the book "warms the heart." The book ends with an epilogue, written by an African American scholar, Tyrone Howard, who has a vested interest in African American males. He shares commanding interest in this scholarship, because what happens to African American females, impacts African American males and the entire African American community.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes