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portada Currency Risk Premiums: A Multi-Horizon Perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
76
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.4 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9781638283102
Categorías

Currency Risk Premiums: A Multi-Horizon Perspective (en Inglés)

Mikhail Chernov (Autor) · Magnus Dahlquist (Autor) · Now Publishers · Tapa Blanda

Currency Risk Premiums: A Multi-Horizon Perspective (en Inglés) - Chernov, Mikhail ; Dahlquist, Magnus

Libro Físico

$ 91.270

$ 126.770

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Currency Risk Premiums: A Multi-Horizon Perspective (en Inglés)"

Currency Risk Premiums: A Multi-Horizon Perspective reviews the literature on multi-horizon currency risk premiums. It shows how the multi-horizon implications arise from the classic present-value relationship. The authors further show how these implications manifest themselves in the interaction between bond and currency risk premiums. This link is strengthened by explicitly accounting for stochastic discount factors. Information about currency risk premiums at different horizons presents a wealth of new evidence and challenges for existing models.

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El libro está escrito en Inglés.
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