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portada Does Four Equal Five?: Implementation and Outcomes of the Four-Day School Week (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9781977407764

Does Four Equal Five?: Implementation and Outcomes of the Four-Day School Week (en Inglés)

Andrea Phillips (Autor) · M. Kilburn (Autor) · Celia Gomez (Autor) · RAND Corporation · Tapa Blanda

Does Four Equal Five?: Implementation and Outcomes of the Four-Day School Week (en Inglés) - Kilburn, M. ; Phillips, Andrea ; Gomez, Celia

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Does Four Equal Five?: Implementation and Outcomes of the Four-Day School Week (en Inglés)"

The authors provide information on the implementation and outcomes of the four-day school week using quantitative and qualitative data from a variety of sources. The authors add to the literature by providing the richest qualitative data on the four-day-school week to date, analyzing the broadest set of outcomes for a variety of stakeholders, and using the most up-to-date data available.

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