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portada Doing Research in and on the Digital: Research Methods Across Fields of Inquiry (Routledge Advances in Research Methods) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
226
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138673915
N° edición
1

Doing Research in and on the Digital: Research Methods Across Fields of Inquiry (Routledge Advances in Research Methods) (en Inglés)

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Doing Research in and on the Digital: Research Methods Across Fields of Inquiry (Routledge Advances in Research Methods) (en Inglés)"

As a social space, the web provides researchers both with a tool and an environment to explore the intricacies of everyday life. As a site of mediated interactions and interrelationships, the ‘digital’ has evolved from being a space of information to a space of creation, thus providing new opportunities regarding how, where and, why to conduct social research. Doing Research In and On the Digital aims to deliver on two fronts: first, by detailing how researchers are devising and applying innovative research methods for and within the digital sphere, and, secondly, by discussing the ethical challenges and issues implied and encountered in such approaches. In two core Parts, this collection explores: content collection: methods for harvesting digital data engaging research informants: digital participatory methods and data stories . With contributions from a diverse range of fields such as anthropology, sociology, education, healthcare and psychology, this volume will particularly appeal to post-graduate students and early career researchers who are navigating through new terrain in their digital-mediated research endeavours.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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