Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Educating about Social Issues in the 20th and 21st Centuries: Critical Pedagogues and Their Pedagogical Theories. Volume 4 (Hc) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
516
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.9 cm
Peso
0.89 kg.
ISBN13
9781623966294

Educating about Social Issues in the 20th and 21st Centuries: Critical Pedagogues and Their Pedagogical Theories. Volume 4 (Hc) (en Inglés)

Totten, Samuel ; Pedersen, Jon E. (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Educating about Social Issues in the 20th and 21st Centuries: Critical Pedagogues and Their Pedagogical Theories. Volume 4 (Hc) (en Inglés) - Totten, Samuel ; Pedersen, Jon E.

Libro Nuevo

$ 145.720

$ 264.940

Ahorras: $ 119.220

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 95 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educating about Social Issues in the 20th and 21st Centuries: Critical Pedagogues and Their Pedagogical Theories. Volume 4 (Hc) (en Inglés)"

A volume in Research in Curriculum and Instruction Series Editor: O. L. Davis, Jr. The University of Texas at Austin This volume is the fourth, and last, volume in the series entitled Educating About Social Issues in the 20th and 21st Centuries: An Annotated Bibliography. Volumes I and Volume 2 focused on (1) the lives and work of notable scholars dedicated to addressing why and how social issues should become an integral component of the public school curriculum, and (2) various topics/approaches vis-à-vis addressing social issues in the classroom. Volume 3 addressed approaches to incorporating social issues into the extant curricula that were not addressed in the first two volumes. This volume, Volume Four, focuses solely on critical pedagogy: both the lives and work of major critical pedagogues and the different strains of critical pedagogy the latter pursued (e.g., critical theory in education, critical feminism in education, critical race theory).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes