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portada El Super (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Arte y Fotografía , Artes y Diseño Decorativos , Diseño Industrial y de Productos
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
9685208476
ISBN13
9789685208475
N° edición
2006

El Super (en Inglés)

Kurt Hollander (Autor) · Editorial RM · Tapa Blanda

El Super (en Inglés) - Kurt Hollander

Arte y fotografía , artes y diseño decorativos , diseño industrial y de productos

Libro Nuevo

$ 9.950

$ 16.590

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  • Estado: Nuevo
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Origen: México (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "El Super (en Inglés)"

If you are what you eat, then it would follow that grocery shopping is the way you construct your identity, and that markets and grocery stores are the laboratories in which whole cultures build theirs--as well as an early place to spot changes. This small, chunky and completely charming gift book presents portraits of Mexican consumer products alongside photographs of the supermarkets, stores, markets and street vendors where they are sold. The accompanying text places all this graphically striking raw material in the context of its historical antecedents and contemporary food trends, and considers the situation of locally conceived, designed and distributed products like these in the age of global consumerism. In Mexico traditional design, like the work showcased here, is competing with digital media and work done by international corporate design firms. Culturally specific images are being displaced by global ones, the Virgin of Guadalupe by Disney cartoons, literally changing the face of the food and beverages that Mexicans eat. Mexican industry is holding its own against the onslaught for now, and Mexican products still serve the needs of the vast majority of the country's population. That is: Mexican products sold in packaging that is less than environmentally friendly, displaying images that are not politically correct, and using ingredients that are banned in other countries still serve their needs. As El Super confirms, bad things come in great packages.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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