Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Embedded Formative Assessment: (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.5 x 1.8 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9781945349225
N° edición
0002

Embedded Formative Assessment: (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning) (en Inglés)

Dylan Wiliam (Autor) · Solution Tree · Tapa Blanda

Embedded Formative Assessment: (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning) (en Inglés) - Wiliam, Dylan

Libro Nuevo

$ 38.320

$ 63.860

Ahorras: $ 25.540

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Embedded Formative Assessment: (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning) (en Inglés)"

By integrating classroom formative assessment practices into daily activities, educators can substantially increase student engagement and the rate of student learning. The second edition of this best-selling book by Dylan Wiliam presents new research, insights, and formative assessment strategies teachers can immediately apply in their classrooms. Updated examples and templates are included to help teachers elicit evidence of learning, provide meaningful feedback, and empower students to take ownership of their education.Implement effective assessment strategies in the classroom by: Reviewing the five key strategies of formative assessment in the classroom.Learning more than 50 practical techniques for classroom formative assessment.Examining research that states classroom formative assessment is the most impactful and cost-effective approach to raising student academic achievement.Exploring the use of classroom questioning, learning intentions and success criteria, feedback, collaborative and cooperative learning, and self-regulated learning to engineer effective learning environments.Discovering new insights into the current states of education and employment, and a discussion of how these changes affect student performance and teacher practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes