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portada Ethics in Advertising: Making the Case for Doing the Right Thing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138188990
N° edición
1
Categorías

Ethics in Advertising: Making the Case for Doing the Right Thing (en Inglés)

Wally Snyder (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Ethics in Advertising: Making the Case for Doing the Right Thing (en Inglés) - Wally Snyder

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Ethics in Advertising: Making the Case for Doing the Right Thing (en Inglés)"

This book provides students and practitioners with a comprehensive overview of the rules and principles associated with ethical advertising practices. With extensive research, and a variety of case studies, and expert opinions, it discusses why advertising ethics is important both to the consumer and the professional. The author presents the rules of ethical conduct recommended by the Institute for Advertising Ethics and demonstrates how these are applied in practice, examining why ethics is important; what the ethical dilemmas the industry faces are; and how to motivate better practices among professionals. The book uses real life stories of "native advertising," marketing to children, and diversity in advertising to show how professionals can be inspired to "do the right thing" for consumers and their companies. Readers will learn how they can solve ethical dilemmas to their personal satisfaction in the competitive work environment. This balanced perspective to the ethical issues that arise in the advertising industry is sure to resonate with students of advertising and marketing.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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