Celebramos el día de la felicidad con Emvío a LUKA.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Evaluation in Foreign Language Education in the Middle East and North Africa (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
337
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9783319827643

Evaluation in Foreign Language Education in the Middle East and North Africa (en Inglés)

Hidri, Sahbi ; Coombe, Christine (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Evaluation in Foreign Language Education in the Middle East and North Africa (en Inglés) - Hidri, Sahbi ; Coombe, Christine

Libro Nuevo

$ 185.220

$ 257.250

Ahorras: $ 72.030

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 79 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 08 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluation in Foreign Language Education in the Middle East and North Africa (en Inglés)"

This book presents evaluation cases from the Middle East and North Africa (MENA) context, investigating the various facets of evaluation in different parts of the MENA region and beyond. In 19 chapters, it explores cases from Tunisia, Saudi Arabia, Egypt, Sudan, Syria, the UAE, Turkey, Iran and Morocco. The book highlights the impact of evaluation on a range of stakeholders, arguing that it has repercussions at the individual, societal, economic, cultural and political levels, that it also has an ethical dimension, and that it is tailored to people's needs, helping them to remain abreast of the effectiveness and efficiency of programs. Further, the book explores controversial issues concerning different evaluation themes, such as teacher and staff evaluation, assessment practices, text genre analysis evaluation, assessment of productive skills, textbook and ICT evaluation, evaluation of ELT certificates and programs, quality assurance, ESP needs analysis, assessment literacy, and dynamic assessment. It addresses key challenges, such as who the "right people" to implement evaluation are, and the appropriate use of evaluation results to avoid any misuse or harm to any stakeholder. In closing, the book calls for further research venues on the relevance of evaluation, testing and assessment in the MENA context and beyond.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes