días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Everyday Media Culture in Africa: Audiences and Users (Routledge Advances in Internationalizing Media Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367890285
N° edición
1

Everyday Media Culture in Africa: Audiences and Users (Routledge Advances in Internationalizing Media Studies) (en Inglés)

Wendy Willems (Editor), Winston Mano (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Everyday Media Culture in Africa: Audiences and Users (Routledge Advances in Internationalizing Media Studies) (en Inglés) - Wendy Willems (Editor), Winston Mano (Editor)

Libro Nuevo

$ 46.950

$ 78.250

Ahorras: $ 31.300

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Everyday Media Culture in Africa: Audiences and Users (Routledge Advances in Internationalizing Media Studies) (en Inglés)"

African audiences and users are rapidly gaining in importance and increasingly targeted by global media companies, social media platforms and mobile phone operators. This is the first edited volume that addresses the everyday lived experiences of Africans in their interaction with different kinds of media: old and new, state and private, elite and popular, global and national, material and virtual. So far, the bulk of academic research on media and communication in Africa has studied media through the lens of media-state relations, thereby adopting liberal democracy as the normative ideal and examining the potential contribution of African media to development and democratization. Focusing instead on everyday media culture in a range of African countries, this volume contributes to the broader project of provincializing and decolonizing audience and internet studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes