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portada Feelings of Imperfection: The Stylish Life of Lost Places (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
140
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789187815058

Feelings of Imperfection: The Stylish Life of Lost Places (en Inglés)

Anna Malmberg (Autor) · Nhp Publishing · Tapa Dura

Feelings of Imperfection: The Stylish Life of Lost Places (en Inglés) - Anna Malmberg

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Feelings of Imperfection: The Stylish Life of Lost Places (en Inglés)"

This book is a collection of images and texts that highlight the breadth of Scandinavian interiors, depicting lifestyles in seven different stunning locations. It underlines the ability to capture nuanced feelings through picture stories, demonstrating that one has the power to create memories and feelings through ambiance and atmosphere.If you ask Anna Malmberg where the mystery and the loneliness within her photographs come from, she will probably answer that she got this aesthetic from her wild childhood.Anna Björkman worked as an interior designer for IKEA, but left to explore her own ideas and style.

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El libro está escrito en Inglés.
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