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portada Getting a Ph.D. in Economics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.8 x 14.0 x 1.1 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9780812222883

Getting a Ph.D. in Economics (en Inglés)

Stuart J. Hillmon (Autor) · University of Pennsylvania Press · Tapa Blanda

Getting a Ph.D. in Economics (en Inglés) - Hillmon, Stuart J.

Libro Nuevo

$ 47.570

$ 66.070

Ahorras: $ 18.500

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 74 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Getting a Ph.D. in Economics (en Inglés)"

Considering a graduate degree in economics? Good choice: the twenty-first-century financial crisis and recession have underscored the relevance of experts who know how the economy works, should work, and could work. However, Ph.D. programs in economics are extremely competitive, with a high rate of attrition and a median time of seven years to completion. Also, economic professions come in many shapes and sizes, and while a doctoral degree is crucial training for some, it is less beneficial for others. How do you know whether a Ph.D. in economics is for you? How do you choose the right program--and how do you get the right program to choose you? And once you've survived years of rigorous and specialized training, how do you turn your degree into a lifelong career and meaningful vocation? Getting a Ph.D. in Economics is the first manual designed to meet the specific needs of aspiring and matriculating graduate students of economics. With the perspective of a veteran, Stuart J. Hillmon walks the reader though the entire experience--from the Ph.D. admissions process to arduous first-year coursework and qualifying exams to armoring up for the volatile job market. Hillmon identifies the pitfalls at each stage and offers no-holds-barred advice on how to navigate them. Honest, hard-hitting, and at times hilarious, this insider insight will equip students and prospective students with the tools to make the most of their graduate experience and to give them an edge in an increasingly competitive field.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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