Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Gpu Pro 4: Advanced Rendering Techniques (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
384
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 19.3 x 2.0 cm
Peso
0.88 kg.
ISBN
1466567430
ISBN13
9781466567436
N° edición
1

Gpu Pro 4: Advanced Rendering Techniques (en Inglés)

Engel, Wolfgang (Autor) · A K PETERS · Tapa Dura

Gpu Pro 4: Advanced Rendering Techniques (en Inglés) - Engel, Wolfgang

Libro Físico

$ 173.620

$ 289.360

Ahorras: $ 115.740

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Gpu Pro 4: Advanced Rendering Techniques (en Inglés)"

GPU Pro4: Advanced Rendering Techniques presents ready-to-use ideas and procedures that can help solve many of your day-to-day graphics programming challenges. Focusing on interactive media and games, the book covers up-to-date methods for producing real-time graphics.Section editors Wolfgang Engel, Christopher Oat, Carsten Dachsbacher, Michal Valient, Wessam Bahnassi, and Sebastien St-Laurent have once again assembled a high-quality collection of cutting-edge techniques for advanced graphics processing unit (GPU) programming. Divided into six sections, the book begins with discussions on the ability of GPUs to process and generate geometry in exciting ways. It next introduces new shading and global illumination techniques for the latest real-time rendering engines and explains how image space algorithms are becoming a key way to achieve a more realistic and higher quality final image. Moving on to the difficult task of rendering shadows, the book describes the state of the art in real-time shadow maps. It then covers game engine design, including quality, optimization, and high-level architecture. The final section explores approaches that go beyond the normal pixel and triangle scope of GPUs as well as techniques that take advantage of the parallelism of modern graphic processors in a variety of applications.Useful to beginners and seasoned game and graphics programmers alike, this color book offers practical tips and techniques for creating real-time graphics. Example programs and source code are available for download on the book's CRC Press web page. The directory structure of the online material closely follows the book structure by using the chapter numbers as the name of the subdirectory.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes