Días Planeta hasta 70% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Handbook of Research on Creating Spaces for African Epistemologies in the Inclusive Education Discourse (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
520
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.9 cm
Peso
1.48 kg.
ISBN13
9781668444368

Handbook of Research on Creating Spaces for African Epistemologies in the Inclusive Education Discourse (en Inglés)

Maguvhe, Mbulaheni Obert ; Masuku, Mfundo Mandla (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Handbook of Research on Creating Spaces for African Epistemologies in the Inclusive Education Discourse (en Inglés) - Maguvhe, Mbulaheni Obert ; Masuku, Mfundo Mandla

Libro Nuevo

$ 461.580

$ 641.080

Ahorras: $ 179.500

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Research on Creating Spaces for African Epistemologies in the Inclusive Education Discourse (en Inglés)"

Students with disabilities who are not able to perform to the best of their abilities often find themselves learning in inaccessible environments and subjected to increased stress levels due to the haphazard provisioning of education characterized by physical, communicative, and unsuitable teaching and learning approaches. Very often this is a result of various shortcomings including unfair assessment practices. Misconceptions and a lack of knowledge with regard to the implementation of inclusive education detract from the successful admission of students with disabilities and their retention and active participation. The Handbook of Research on Creating Spaces for African Epistemologies in the Inclusive Education Discourse explores the concept of inclusive education in an African context. It advocates for the monitoring and evaluation of inclusive education and proposes interventions where reasonable accommodation or lack of accessibility is a reason for students with disabilities to not benefit from this system. Covering topics such as barriers to learning, rural schools, and student support, this major reference work is an essential resource for administrators, advocates for students with disabilities, policymakers, researchers, pre-service teachers, educators, academicians, and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes