Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Handbook of the British Novel in the Long Eighteenth Century (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
606
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 3.3 cm
Peso
1.16 kg.
ISBN13
9783110649765

Handbook of the British Novel in the Long Eighteenth Century (en Inglés)

Katrin Berndt (Ilustrado por) · Alessa Johns (Ilustrado por) · de Gruyter · Tapa Dura

Handbook of the British Novel in the Long Eighteenth Century (en Inglés) - Berndt, Katrin ; Johns, Alessa

Libro Nuevo

$ 514.600

$ 714.720

Ahorras: $ 200.120

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of the British Novel in the Long Eighteenth Century (en Inglés)"

The handbook offers a comprehensive introduction to the British novel in the long eighteenth century, when this genre emerged to develop into the period's most versatile and popular literary form. Part I features six systematic chapters that discuss literary, intellectual, socio-economic, and political contexts, providing innovative approaches to issues such as sense and sentiment, gender considerations, formal characteristics, economic history, enlightened and radical concepts of citizenship and human rights, ecological ramifications, and Britain's growing global involvement. Part II presents twenty-five analytical chapters that attend to individual novels, some canonical and others recently recovered. These analyses engage the debates outlined in the systematic chapters, undertaking in-depth readings that both contextualize the works and draw on relevant criticism, literary theory, and cultural perspectives. The handbook's breadth and depth, clear presentation, and lucid language make it attractive and accessible to scholar and student alike.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes