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portada Helpdesk Habits: Become a helpdesk superhero and make yourself indispensable. (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.0 cm
Peso
0.22 kg.
ISBN13
9781729416891

Helpdesk Habits: Become a helpdesk superhero and make yourself indispensable. (en Inglés)

Mark Copeman (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Helpdesk Habits: Become a helpdesk superhero and make yourself indispensable. (en Inglés) - Copeman, Mark

Libro Físico

$ 22.690

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Helpdesk Habits: Become a helpdesk superhero and make yourself indispensable. (en Inglés)"

Mark Copeman is a serial entrepreneur and was co-founder of Customer Thermometer, the customer satisfaction tool. He has spent two decades developing customer relationships, building a helpdesk and working with 100's of customer service organisations across the world.During this time, he has discovered the single most important ingredient to delivering exceptional customer service - habit creation and embedding.Mark's formula for success will not only transform how you work, but will also make you a happier and more successful customer service professional.Through his unique framework, he shows you how to create and embed 50 new habits, transforming how you deliver customer service, whether by phone, email or chat.Learn the importance of harnessing habitsDevelop the right attitude towards your role Understand the importance of human customer serviceLearn how to communicate effectivelySee how tiny adjustments in phrasing can win the day Become skilled in empathy and rapport Be assured it's OK to have a personality Read and implement with your team today and turn your helpdesk into a feature, not an overhead.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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