Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How to work with a text in Secondary Schools: Example: Red Line 3: The Idea, Grammar: past perfect (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
20
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 0.1 cm
Peso
0.05 kg.
ISBN13
9783656729037

How to work with a text in Secondary Schools: Example: Red Line 3: The Idea, Grammar: past perfect (en Inglés)

Sonja Schneider (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

How to work with a text in Secondary Schools: Example: Red Line 3: The Idea, Grammar: past perfect (en Inglés) - Schneider, Sonja

Libro Nuevo

$ 27.840

$ 42.830

Ahorras: $ 14.990

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How to work with a text in Secondary Schools: Example: Red Line 3: The Idea, Grammar: past perfect (en Inglés)"

Seminar paper from the year 2013 in the subject Didactics - English - Pedagogy, Literature Studies, grade: 1,0, University of Education Weingarten, language: English, abstract: "It is impossible in any secondary school to provide direct experience of language used as part of real life in the way the native learner gets his first language" (qtd. in: Brusch & Caspari 2005: 168). This quote by BRIGHT & MCGREGOR shows the importance of texts, because they substitute this missing authentic context. Dealing with texts gives an insight into cultural aspects and is simultaneously a possibility to get to know linguistic elements. The text The Idea, which is given in order to work out this term paper, is a kind of report about the formation of the London Eye. It is taken from Red Line 3, a school text book for form 7. It is assumed that the students have worked with Red Line before, what implies that they have appropriate previous knowledge in vocabulary and grammar. The term paper is composed of two parts. The introduction part consists of learning objectives and reference to the curriculum. Afterwards, the main section includes the introduction of new words and how to work with the text and the new grammar structure, which is past perfect.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes