Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Integrating Content and Language in Higher Education: Developing Academic Literacy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9789811945618

Integrating Content and Language in Higher Education: Developing Academic Literacy (en Inglés)

Brooke, Mark (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Integrating Content and Language in Higher Education: Developing Academic Literacy (en Inglés) - Brooke, Mark

Libro Físico

$ 198.840

$ 397.670

Ahorras: $ 198.830

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Integrating Content and Language in Higher Education: Developing Academic Literacy (en Inglés)"

This book presents research initiatives by tutors involved in a content-based instruction context as part of the University Town writing programme, National University of Singapore, which is an interdisciplinary programme designed to teach first- and second-year undergraduate students how to conduct academic research and write evidence-based research papers. It presents research the tutors conducted within the dual fields of teaching discipline-specific content and developing students' academic literacy. The book focuses mainly on pedagogy and material development in this context. It shares the tutors' scholarship of teaching and learning experiences from this programme through presenting action research from the classroom, demonstrating constructive cycles of praxis, which are then evaluated using student texts and student feedback. The book draws on academic research literature related to content-based instruction, as well as topics such asfacilitating collaborative peer reviews of assignments, and critical thinking pedagogy. It covers how multi-disciplinary or multi-lingual classrooms of this genre can motivate students to conduct and write up research and provides an overview of how both content and academic literacy is combined at a high level of engagement from an Asian context.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes